Glädjetårar

Vet inte riktigt hur jag ska börja, för jag har så himla mycket att säga. Idag fick jag världens finaste överraskning, av världens finaste tjejer. Sara, Hilda, Fredrika, Ebba, My och Matilda. Vet inte hur jag ska kunna tacka er tillräckligt, för allt ni har gjort. Aldrig tidigare har någon gjort något sånt här för mig, och det betyder så himla mycket. När jag skriver det här nu, gråter jag som en himla bebis, men det är för att jag är så otroligt tacksam. Ni är sån kärlek, och jag skulle inte fixa att gå till skolan varje dag om jag inte visste att ni är där. Jag vill inte att tiden ska gå, för det betyder att jag snart börjar tvåan och en helt ny klass. Den tanken skrämmer mig mer än något annat just nu. Detta året har varit så turbulent, allting har gått upp och ner, men när jag umgås med er börjar på något sätt allting läka. Det kanske inte alltid verkar så, men ni är verkligen bäst. Love you guys ♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

åååh fina Anna. du förtjänar verkligen allt! du är en sådan himla fin tjej och du har så många fina sidor hos dig som man bara älskar. trots att du börjar i en ny klass till hösten så kommer du alltid att vara våran fina Anna och vi kommer alltid att vara här och läka dina sår, iaf när du behöver våran hjälp ;) det är det vänner är till för :) puss på dig min fina!

2013-05-31 @ 20:49:15
URL: http://thebestversionofme.webblogg.se
Postat av: freddie

Men åhh anna!!!! Detta var du VERKLIGEN VÄRD. Du är en så himla fin, snäll och bra tjej påriktigt. Vi gjorde vårt bästa för o försöka visa dig hur mycket vi uppskattar dig, du är ju ena sjundedelen (med en stor guldstjärna i kanten) i tjejgänget juu!! Vi kommer alltid att tillhöra varandra, oavsett klasser. PUSS LOVE U Kraaam

2013-05-31 @ 21:14:07
URL: http://fredrikaa.devote.se
Postat av: Matilda

Åååhh Anna!!! sån himla fin vän är du!! kommer sakna dig galet i tvåan. Men VA SKÖEN vi får fortsätta umgås alla sju ändå juuue! ♥♥♥

2013-05-31 @ 22:56:09
Postat av: mysis

Anna du är verkligen värd allt! Du är så himla bäst och kommer sakna dig så i tvåan och trean. blev så sjukt glad att du blev glad. du är så himla bra - glöm inte det!!♥♥♥

2013-05-31 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0