You built up a world of magic

Tisdagen den tolfte mars. Ännu en dag som har passerat utan att någonting har hänt, och det är precis de. Ingenting händer. Det är nu jag ska vara ung och dum, men istället sitter jag hemma och pluggar i timmar, varje dag. Jag vet att på lång sikt kommer jag tjäna på att jag sliter nu, men det hjälper inte. just nu är mina mål så oändligt långt borta. Tiden går och för varje dag som går blir jag äldre och antagligen klokare, även fast det inte känns så. Det enda jag har insett den senaste tiden är hur otroligt osynlig jag är. Det enda jag vill just nu är att komma härifrån. Långt härifrån. Vill börja det liv jag och min bästavän har planerat så noga. Alla äventyr vi ska ut på och vårt hotell i Thailand vi ska bygga. Finns inget jag hellre vill just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0