Vi dansar och du har så mjuka läppar

Vill bara hoppa, dansa och sjunga. Skrika av lycka och gråta för vilken anledning som helst, förutom för att jag är ledsen. Detta är precis vad jag ska göra på peace & love i sommar. Idag är det bara 95 dagar tills festivalen drar av stapeln, och jag är lyckligare än någonsin. Alla dessa hålen i hjärtat, läker på något vis när jag tänker på denna sommaren. För en gångs skull ska inget, eller ingen få stoppa mig från att vara lycklig. 

Förutom än att få ett mejl fyllt av förhoppningar, har dagen bestått av att flumma mig igenom skoldagen, käka både pizza, hamburgare, kakor och glass, umgåtts med mina fina, spelar Amnesia och nästan skitit ner mig och skrattat. Nu ska jag fortsätta att dansa till Markus fina låtar.
puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0