09.14

Igår var en bra dag. Hela kvällen var jag med mina vänner. Först käkade vi på mc donalds, som vi gör varje fredag, Sedan satte vi oss vid ett bord inne i passagen och åt godis, och blev så småningom utkörda av en otrevlig väktare. Hur som helst hade jag så himla kul, garvar flera timmar i sträck när jag är med dem. När jag kom hem spelade jag candy crush i flera timmar, slutade med att jag somnade med telefonen i handen och när jag vaknade nu morgonen hade jag fortfarande den kvar i handen. Hehe. 

Idag hade jag tänkt att jag skulle plugga hela dagen, men ändrade planer blev det när mamma föreslog att vi skulle åka till Lager 157. Självklart tackar jag inte nej till det, så plugga får jag försöka göra ikväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0