Jag är högt över molnen

Lite bilder från senaste veckan...

Ännu en vecka som flugit förbi. Ännu en vecka som jag har spenderat i Linköping. Jag älskar att vara där och jag älskar hur jag känner mig när jag är där. Vandrar lixom runt i min bubbla av oändlighet och bara är allmänt lycklig, och lite kär i dig. Nu är jag hemma igen och det är jag inte ens glad över. Veckan har i alla fall, förutom jobb, bestått av picknik längs Kinda Kanal, ständig fascination över slussarna som öppnas för att sedan stängas, cykelturer och nätter fyllda med league of legends. Bättre än såhär blir det nog inte, jag kan i alla fall inte tänka mig något som skulle vara bättre för mig. 

6/7-13 alltså idag, har jag vart i Ullared med familjen. Näst efter Linköping, kommer nog Ullared på listan över mina favoritställen, hihi. Blev lite shoppat ändå, så bra. 
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0