Älmhult '13

Efter jobbet i fredags var det äntligen dags att sätta sig på det första tåget som skulle ta mig till Nässjö, för att sedan ta ett tåg som skulle ta mig till Alvestad, för att sedan ta ytterligare ett tåg som skulle ta mig till Älmhult. Själv vandrade jag runt på olika tågstationer och kände mig så otroligt levande och själva resorna var ju bäst, tåg är så mysigt. Känslan av att susa fram genom öppna landskap medans solen går ner ovanför trädtopparna är svårslagen, haha. När jag sedan var framme på kvällen möttes jag av mina tre favoriter, har saknat dem så.
Tiden nere i Älmhult spenderades framförallt på stranden, med sol o bad. Vi gick även långa promenader i solnedgången o paddlade kanot till en öde ö, där vi sedan badade. Mycket bra helg. Nu är dags att packa om, för inatt drar jag iväg på en liten minisemester i Tyskland med familjen, kommer bli bäst! 
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0