Vill du ha en idiot lägg din hand i min

”Du kanske aldrig når dit du vill nå, men du når mig. Du kanske aldrig får den du vill få, men du får mig.”  

Vill mest hoppa runt och sjunga för just nu är jag på så himla bra humör. Dagen har vart så bra, och innehöll otroligt fina saker. Kvällen och eftermiddagen spenderades hemma hos Dannie, med mina efterblivna vänner. Vi låg mest i hennes säng och skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar verkligen sånna här dagar, vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra utan dem. Vi började iallafall planera våran road-trip genom Europa, som vi ska ha när vi har blivit lite äldre och ett körkort och en bil rikare. En annan bra sak med dagen var Håkans två nya singlar, pistol och valborg. Så galet vackra och ärliga. Idag fick jag dessutom ett jobb. Ett riktigt jobb, långt bort men som ger mig stora möjligheter och fett med cash. Fattar det fortfarande inte, varför jag? men hur som helst är jag så otroligt tacksam. 
puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0