om du bara gav mig en chans

Inte bloggat på ett tag nu, för jag antar att jag haft bättre saker för mig. Fredagen spenderades iallafall med mina fina, lördagen gick åt till att byta däck på bilarna, på lördagskvällen hade jag pyjamasparty och sleepover med mina älskade klassisar, söndagen städade, pluggade, sprang och gymmade jag mest, och idag måndag har jag vart i Linköping på tre viktiga små möten. Jobbet är spikat och mina arbetsuppgifter är riktigt häftiga, fick ledigt för peace & love och läkarna hade rätt positiva nyheter. På eftermiddagen åkte vi hem till min kusin, som jag ska få bo hos i sommar. Så sjukt liten, men mysig lägenhet. Åh så bra. 
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0