Två dagar, sen frihet

Ojjdå, nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Antar att jag tappade lusten, och livet kom emellan.
"Kom igen nu ungdomar, nu kämpar vi enda in i kaklet."
- Jag var inne i kaklet för längesen. Om jag försöker så mycket mer går jag nog snart igenom väggen, men nu är allt klart för iår. Jag klarade det.

Nu är det i alla fall bara två dagar kvar till sommarlov, fyfan vad skönt. Jag har redan börjat packa allt jag ska ha med mig till Linköping, eftersom jag åker upp dit i helgen. Ska ta med mig cykeln, för utan den klarar jag mig inte. Jag har även gjort en ny spellista, och med den är jag oslagbar. Denna sommaren ska ingen eller inget få stoppa mig från att vara glad. Den jäveln som ställer sig ivägen, cyklar jag över. 

Denna senaste veckan har jag även pratat med en gammal kär vän, men som nu inte är särskilt kär längre. Han kan mest dra åt helvete. Vill seriöst aldrig mer se honom. Fuck you, åsna! Har även firat min födelsedag med mina girls. Fick en resa till Göteborg, bättre än så blir det nog inte. Samma dag träffade jag även en annan vän, och vi dansade mest på Rix fm-festivalen. Är dock inget större fan av någon av dem som var där, men vad gör det?!

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och sätta på en film. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0