När allting går vägen

Tårta jag gjorde idag...

Sen sommarlovet började har jag hunnit med ett antal grillningar, jobb, träffa nytt folk, Linköping, Midsommarfirande och sleepover med fina vänner. Jag har gjort ett antal saker jag aldrig tidigare gjort, och faktiskt lyckats. Så för tillfället är jag rätt glad. Så sjukt att allting känns så mycket bättre när jag inte är hemma, men så är det. 

Egentligen skulle jag vart ledig hela nästa vecka, men imorgon åker jag upp till Linköping över dagen för att gå på en föreläsning. Men det gör inte så mycket, gillar ju att vara där. Resten av veckan ska jag umgås med bestie varenda dag. Ser verkligen fram emot det, jävlar vad roligt vi ska ha. 
puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0