Hej augusti

 
Dagarna bara flyger förbi, även fast tiden på jobbet går i slow-motion. Imorgon är sista dagen, vilket känns galet. Det var ju inte längesen jag började. Denna veckan är syrran på läger, så passar mest på att njuta av lugnet. Häromdan var jag ute o körde i skogen med våran skruttiga gamla bil som när som helst faller i bitar, samtidigt som pappas kassettband med musik från 60-talet spelades på högsta volym. Vi hamnade tillslut vid en liten sjö, där det blev en skönt kvällsdopp. Vad gör det att sovtimmarna blir få, då det finns kaffeautomater överallt på jobbet?! inte mycket faktiskt. 

Nu taggar jag helgen, för då bär det av mot Göteborg med mina babes. En av tre helger som kommer att spenderas i Göteborg den här månaden. Augusti kommer bli en bra månad. På söndag åker jag upp till Linköping för att jobba igen, längtar. För hela nästa vecka får jag ha lägenheten för mig själv, o kissemissen så klart. Jag måste vara knäpp, men jag blir hur glad som helst när jag tänker på att jag ska få gå o handla mat själv, laga mat själv o ta hand om mig själv. Äntligen får jag välja bröd. Får värsta kicken av tanken! hihi, hejdå juli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0